»Zaprti trg, politično obvladovanje ključnih gradbenih podjetij in skoraj nobene mednarodne konkurence. Bomo gradili razkošne železniške postaje, medtem ko so potovalni časi na železnicah ponekod enaki kot v času Avstro-Ogrske?«
»Mislim, da je pogodbeni čas izvedbe skupaj z uvedbo v delo 24 mesecev in to je to, nič ne podaljšujemo.«
»S posodobitvijo se je zvišala pretočnost, skrajšali so se potovalni časi, zvišala se je udobnost, predvsem pa varnost v železniškem prometu.«
»Država je zagotovila kar izdatna sredstva. Pozneje, ko bo postaja preurejena, se bo tovorni promet umaknil s te postaje.«
»Prva ocenjena vrednost je pravzaprav vrednost, kjer ljudje, ki to delajo, še nimajo vseh konkretnih rešitev, da bi lahko zelo natančno izračunali ceno.«
»Nepravilno prečkanje proge je smrtno nevarno, zato je nujno, da se vsi udeleženci v prometu zavedajo tveganja in dosledno upoštevajo prometne predpise.«
»Hoja po železniški progi pa ni zgolj smrtno nevarna, ampak je tudi nelegalna.«
»Za še hitrejše potovalne čase pa bo na nekaterih delih treba na novo umestiti progo, saj je potovalna hitrost odvisna tega, kako vijugasta je ta. V ta namen pripravljamo študije in umeščanje v prostor, saj se zavedamo, da po letu 2030 železniške proge ne bodo več del jedrnega evropskega omrežja, če na njih ne bo zagotovljena minimalna potovalna hitrost 100 kilometrov na uro.«
»Po več kot 20 letih raznih pravnih in drugih zapletov je podpisana pogodba za gradnjo železniške postaje Ljubljana, ki jo naša prestolnica potrebuje in si jo tudi zasluži.«
»Povezave so še vedno dokaj slabe. Kljub velikim vlaganjem v železnice šele zdaj počasi vzpostavljamo stanje, kakršno bi moralo biti ob rednem vzdrževanju že pred 30 leti. Realno še nismo dobili skoraj nobenih novih prog, imamo izboljšane postaje. Nismo pa še bistveno skrajšali potovalnih časov.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju